גנץ לביידן: "מדינה פלסטינית – סכנת קיום לישראל"

מוטי הלפרין No Comments on גנץ לביידן: "מדינה פלסטינית – סכנת קיום לישראל"

ישראל גנץ, ראש מועצת בנימין טוען במכתב לנשיא ארה"ב כי החתירה להקמת מדינה פלסטינית תעמיד את מדינת ישראל בפני סכנת קיום ועצם העמדה הזו מחזקת את ציר הרשע שמבקש לפגוע בעולם החופשי. "ציר הרשע לא יעצור אצלנו, הוא ימשיך לפגוע בניו-יורק, בלונדון, בברלין ובפנסילבניה"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע יוזמת הממשל האמריקני להקמת מדינה פלסטינית, כתב ראש מועצת בנימין ישראל גנץ מכתב לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן בקריאה להסיר את הרעיון מסדר היום הן ביהודה ושומרון והן ברצועת עזה.

גנץ כותב לנשיא: "בעת הזאת בה עם ישראל נלחם על קיומו גם בשם העולם החופשי כולו, אני מפציר בך להוריד מסדר היום את רעיון הקמת המדינה הפלסטינית בעזה או ביהודה ושומרון. כאשר אתה דוחף את רעיון הקמת מדינה פלסטינית ביהודה ושומרון ובעזה, זהו חיזוק של ציר הרשע שמבקש להשמיד את מדינת ישראל. הקמת מדינת טרור כמו שקמה בעזה, 15 ק"מ מתל אביב היא הדרך הבטוחה לחיסולה של מדינת ישראל ומשם הדרך סלולה לפגיעה במדינות המערב"

ראש מועצת בנימין אף קורא לנשיא האמריקני לתמוך בשליטה ישראלית בעזה. "הוכח ששליטה ישראלית בטחונית היא הערובה היחידה לבטחון אזרחי מדינת ישראל. נכון כי תקדם זאת וכי ארצות הברית תוביל זאת ותביא בטחון, צדק ויציבות למזרח התיכון ולעולם כולו."

Dear President Biden

עוד ציין גנץ כי במהלך השנתיים האחורנות התריע בפני גורמי הביטחון על כוונות ופעולות של הפלסטינים ביו"ש כולל של הרשות הפלסטינית לפגוע בחיי היהודים בבנימין ובכל מדינת ישראל. הוא ציין את הפיגוע הרצחני שאירע ביוני האחרון בצומת עלי בה נרצחו ארבעה יהודים: "המלחמה של מדינת ישראל בעזה לא פרצה בשבעה באוקטובר 2023. את המלחמה הזו ראינו הולכת ונבנית בשנים האחרונות כאן מתחת לבית שלנו ביהודה ושומרון. ראינו ועודנו רואים ברחובות הערים הפלסטיניות את השאיפות, את מערכי החינוך של הרשות הפלסטינית שאנשיה מדברים באותה שפה בה מדבר החמאס ביחס למדינת ישראל".

גנץ הרחיב במכתבו לנשיא כי על פגישותיו ושיחותיו הרבות עם אנשי קונגרס וחברי סנאט שמתברר כי אינם מכירים את השאיפות הפלסטיניות ואת החינוך, והפעולות בערים ובכפרים כפי שמובילים ההנהגה ונציגי מוסדות הרשות הפלסטינית.

גנץ סיים את מכתבו לנשיא ביידן בהוקרת תודה על פועלו למען מדינת ישראל בימי המלחמה והשותפות החזקה בברית בין העם היהודי לעם האמריקאי והוסיף כי "יש לדעת כי אותו ציר רשע, לא מאיים רק על ירושלים, תל אביב, הקיבוצים, יישובי הדרום או היישובים שלנו ביהודה ושומרון – הוא רואה עצמו חלק מהעולם החופשי ולא מתכנן לעצור אצלנו – הוא ימשיך לפגוע בניו-יורק, בלונדון, בברלין ובפנסילבניה".



0 תגובות